Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13
  1. #1
    flexxx jest nieaktywny Poszukiwacz Array
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    1
    DZIĘKI!
    0
    0 podziękowań za 0 postów

    odkurzacz automatyczny

    witam
    zakładam nowy temat bo nie znalazłem pokrewnego
    byłem u znajomego wczoraj kiedy jego żona z zakupów przywiozła automatycznego robota sprzątającego. Nazywa sie Saamba. Moja żona sie zaraziła, jak koleżanka pokazała jej taki wiekszy i wyższy tależ co jeżdzi po domu warczy i zbiera brud z podłogi. prosze o opinię czy 1100 pln to dobra cena za takie cudo? Wierci mi dziurę w brzuchu, żebym jej kupił. W sklepach internetowych znalazłem elektorluxa za dużo wieksze pieniadze i roombaa gdzie cana wacha sie od 1600 do 4000 pln.
    Kilku tysięcy na prezent nawet jeżeli nie musielibyśmy odkurzać to ja nie wydam.
    pozdrawiam

  2. Rozważałeś poniższe modele?


    • #2
      sekwana jest nieaktywny Chętnie pomoże Array
      Dołączył
      Mar 2009
      Posty
      326
      DZIĘKI!
      0
      0 podziękowań za 0 postów

      Re: odkurzacz automatyczny

      Cena wydaje się rozsądna w porównaniu do ofert dobrych odkurzaczy. Czy ten odkurzacz ma system piorący ? To z reguły jest przydatna funkcja w domu. Jeżeli tak to warto pomyśleć skoro sam odkurza...

    • #3
      birthmark jest nieaktywny Bywalec Array
      Dołączył
      Nov 2009
      Posty
      21
      DZIĘKI!
      0
      0 podziękowań za 0 postów

      Re: odkurzacz automatyczny

      Ja za takie cudo zapłaciłam prawie 3000 zł, więc cena 1100 zł jest jak najbardziej przystępna. Nie dziwię się żonie, że nie chce dać Ci spokoju, bo odkurzacz jest po prosu świetny, bo wszystko sprząta sam

    • #4
      MaXeN jest nieaktywny Ekspert Array
      Dołączył
      Nov 2009
      Przegląda
      Toruń
      Posty
      556
      DZIĘKI!
      0
      1 podziękowanie za 1 post

      Re: odkurzacz automatyczny

      Z tego co mi wiadomo to Saamba od autoryzowanego przedstawiciela kosztuje ok.2500zł:

      http://saamba.eu/

      Pozdrawiam

      MaXeN ? 8)
      -----
      Zajmuję się doradztwem w wyborze sprzętów AGD, szczegóły:
      http://forumrtvagd.pl/kazdy-sprzet-a...nie-t1647.html

    • #5
      agusek jest nieaktywny Lubi doradzić Array
      Dołączył
      Nov 2009
      Posty
      145
      DZIĘKI!
      0
      0 podziękowań za 0 postów

      Re: odkurzacz automatyczny

      Ja kiedyś oglądałam jakiś program, w którym testowano właśnie takie odkurzacze, powiem szczerze, że byłoby fajnie, gdyby odkurzacz sam sprzątał, ale z tego co widziałam ten odkurzacz jest dość drogi a nie sprząta dokładnie;/ Ja w zasadzie bardzo lubię sprzątać i dlatego kupiłam sobie odkurzacz piorący Thomas w sklepie moderni.pl. Może jest to dziwne, ale sprzątanie mnie odpręża, dlatego wolę sobie sama posprzątać i odkurzyć. Mam też pewność, że wszystko jest dokładnie umyte i odkurzone

    • #6
      almanos jest nieaktywny Poszukiwacz Array
      Dołączył
      Jul 2011
      Posty
      2
      DZIĘKI!
      0
      0 podziękowań za 0 postów

      Re: odkurzacz automatyczny

      ceny są naprawdę zróżnicowane.. tak samo jak ilość firm sprzadająca takie odkurzacze. mi koleżanka zareklamowała robojet. słyszeliście coś o tej firmię? wszedłem na ich stronę i mają rozsądne ceny a odkurzacze mają te same funkcję co odkurzacze nawet za 1,5tys. czytałem na innych forach to ma dobre opinie... jak wiecie coś więcej to będę wdzięczny za info.

    • #7
      MaXeN jest nieaktywny Ekspert Array
      Dołączył
      Nov 2009
      Przegląda
      Toruń
      Posty
      556
      DZIĘKI!
      0
      1 podziękowanie za 1 post

      Re: odkurzacz automatyczny

      Rzeczywiście te Robojet są nieco bardziej przystępne cenowo, chociaż są bodajże 4 warianty, a jeśli wybierzemy model silniejszy i lepiej doposażony no to też się robi już nieco drogo jak za taki odkurzacz, który to wg mnie można traktować jako dodatkowy odkurzacz w domu i raczej bardziej na twarde powierzchnie (np.: parkiety) przystosowany niż na miękkie - dywany. Wówczas taki odkurzacz ma sens, a jeśli ktoś chce kupić taki odkurzacz jako główny w domu, a także miałby pracować na dywanach to raczej będzie rozczarowany, jak to można spotkać wiele takich opinii. Wszystko zależy od odpowiedniego podejścia wg mnie. Reasumując taki samojezdny odkurzacz (odkurzacz robot) to bardzo ciekawa propozycja dla osób, które na niego stać i które odpowiednio będą taki odkurzacz traktować, jako pomocnika w sprzątaniu, a nie jako cud-maszynę co za nas wszystko nieskazitelnie posprząta.
      Warto też wziąść pod uwagę ofertę znanej f-my Samsung, która to też posiada w swojej ofercie takowy odkurzacz potocznie zwany "NaviBot" - model SR 8855, cena ok. 1400zł:
      http://www.ceneo.pl/7802467
      Warto zajrzeć chociaż na stronę Samsung-a, bo są tam ciekawe filmiki (prezentacje) wyjaśniające zasadę działania takowego cuda:
      http://www.samsung.com/pl/consumer/h...ail&returnurl=


      MaXeN ? 8)
      -----
      Zajmuję się doradztwem w wyborze sprzętów AGD, szczegóły:
      http://forumrtvagd.pl/kazdy-sprzet-a...nie-t1647.html

    • #8
      Maniek007 jest nieaktywny Poszukiwacz Array
      Dołączył
      Oct 2011
      Posty
      19
      DZIĘKI!
      0
      0 podziękowań za 0 postów
      Fakt... Samo sie nigdy nie posprząta wszystkiego... Tutaj tylko podłogi! Ale Roomba sprząta naprawde doskonale... A Scooba z kolei świetnie zmywa podłogi kafelkowe i generalnie płaskie... Tylko, ze nie kosztuja one 1000 PLNów! Są różne sprzęty za różna kasę... Tak jak samochody... Chcesz miec lepszy, to niestety troche więcej trzeba wybecalować :-) Kompromisów niet!

    • #9
      groszek jest nieaktywny Poszukiwacz Array
      Dołączył
      Aug 2013
      Posty
      2
      DZIĘKI!
      0
      0 podziękowań za 0 postów
      temat stary, a sporo się zmieniło kilka dni temu kupiłem niesamowity gadżet automatyczny odkurzacz ASUSA AGAiT i jestem w szoku: kosztował niecałe 400 ( na allegro ) sprząta szybko i dokładnie generalnie super pozytyw. Bardzo polecam zapracowanym singlom co mają zwierzaka.

    • #10
      aniaa jest nieaktywny Poszukiwacz Array
      Dołączył
      Jul 2013
      Posty
      14
      DZIĘKI!
      0
      0 podziękowań za 0 postów
      To już nie lepiej było Ci dołożyć dwie stówki i kupić Carneo 610? Dużo solidniejszy sprzet niż AGAiT, powygrywał porównania w Komputer Świecie i jeszce jednym piśmie komputerowym, sprawdza się idealnie przy panelach/płytkach/terakocie...


     
    Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

    Podobne wątki

    1. [porownanie] odkurzacz wodny i tradycyjny
      Przez manaja w dziale Odkurzacze
      Odpowiedzi: 38
      Ostatni post / autor: 13-01-2012, 16:55
    2. odkurzacz parowy
      Przez rebeka w dziale Odkurzacze
      Odpowiedzi: 23
      Ostatni post / autor: 13-01-2012, 16:53
    3. Jaki odkurzacz?
      Przez endlessnight w dziale Odkurzacze
      Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 07-10-2011, 20:42
    4. [opinia] odkurzacz Electrolux ZAM6104
      Przez mimooshka w dziale Odkurzacze
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 18-10-2008, 07:02
    5. Odkurzacz Rainbow
      Przez omirek w dziale Odkurzacze
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 18-10-2008, 06:45

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Powered by vBulletin® Version 4.2.2
    Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
    Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0
    Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin
    Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:52.